.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداری ساری ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات دارد
نایب رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال جاری کامل محقق شد گفت: کل مطالبات وصول نشده شهرداری ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش شمال نیوز،علی اکبر زلیکانی با بیان اینکه ۱۰۰درصد بودجه شهرداری در سال ۹۶ محقق و ۵۰ میلیارد تومان هم به آن متمم زده شد، افزود: بودجه شهرداری ساری در سال ۹۶ به ۴۸۵ میلیارد تومان رسیده است و با پیگیری‌های شهردار بودجه قابل ملاحظه چند ده میلیاردی نیز در قالب اوراق مشارکت به این مبلغ اضافه خواهد شد.

نائب رئیس شورای شهر ساری کل بدهی شهرداری ساری را کمتر از ۳۰۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: ملاک عمل تنها بدهی نیست و به سرمایه‌ای که ما در این دوره افزودیم نیز توجه داشته باشید.

زلیکانی با بیان اینکه کل مطالبات وصول نشده شهرداری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: برنامه ما بر عدم تعریف پروژه‌های بزرگ دیگر، مگر در موارد خاص است تا بتوانیم سرجمع بدهی‌ها را تا دو سال آینده به صفر برسانیم و بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی برای شهرداری ساری بدهی زیادی نیست.

وی با اشاره به اینکه کل بودجه شهرداری ساری با کل بودجه عمرانی استان مازندران برابر است، گفت: اگر شهردار ساری پیش‌دستانه برخی پروژه‌ها را انجام نمی‌داد، قطعا انجام برخی پروژه‌ها در سال‌های آینده به ضرر مردم بود و ما زمانی این پروژه‌ها را انجام دادیم که ساختار اقتصادی کشور با رکود مواجه بوده است و این بدهی‌ها بدون اثر تورمی بوجود آمد.

این مسئول با بیان اینکه جذب نیرو در شهرداری‌ها بر اساس اعلام نیاز شهرداری‌ها و با آزمون وزرات کشور است، افزود: براساس ضوابط موجود شهرداری حتی نباید یک نیرو بگیرد.

وی میزان حقوق پرسنل شهرداری را ماهانه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شهردار حدود پنج میلیون و برخی افراد باسابقه براساس ضوابط بالغ بر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

زلیکانی با اعلام طرفداری از جذب نیرو، افزود: برای رعایت عدالت باید جذب نیرو در شهرداری ساری و هر شهرداری دیگر با آزمون باشد اما دستگاه متولی آزمون باوجود تقاضا زیر بار جذب نیروی جدید نمی‌رود.

وی با بیان اینکه نسبت بودجه عمران به جاری باید نسبت ۶۰ به ۴۰ باشد، بر وجود نسبت ۷۰ به ۳۰ در شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: شهرداری ساری می‌تواند با جذب نیرو هم کار تعریف کند و هم نسبت عمرانی به جاری را رعایت کند، امری که بسیاری از شهرداری‌های استان در رعایت آن مشکل دارند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.